social-media-2-150x150

بهترین روش های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی

ارسال رایگان روژا فقط تا 12 امشب❤
هر روز به روژا سر بزن!✨
1 روز در هفته ارسالمون رایگانه
خرید اینترنتی: yun.ir/uppssc
لغو11
Rojashop

فروشگاه لوازم آرایشی که همیشه از آن خرید می‌کنم، امروز این پیام را برای من ارسال کرد. قصد داشتم فردا از آن‌ها خرید کنم. ولی حالا که امروز ارسال آن‌ها رایگان است، سفارشم را ثبت می‌کنم.

ارسال تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی از طریق پیامک، یکی از روش‌های سریع، آسان و کم هزینه است تا به وسیله آن بتوانید با مشتریان خود ارتباط بگیرید و رشته اتصال شما و آن‌ها قطع نشود.

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی چگونه انجام می‌شود؟

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.10% تخفیف!MPC10کپی کدبرای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنیدثبت نام و ارسال پیامک آنی

بیایید اول درباره انواع تبلیغات صحبت کنیم.

بهترین روش‌های بازاریابی برای فروشگاه لوازم آرایشی چیست؟

این روزها تبلیغات از روش‌های سنتی و قدیمی خود فاصله زیادی گرفته‌اند و به قول خودمان دیگر آن روش‌ها از مد افتاده است. پس بهتر است بدانید چه روش‌های جدیدی جایگزین تبلیغات گذشته شده‌اند و کدام یک بیشترین بازدهی و سودآوری را برای کسب‌وکار شما دارند. در ادامه همراه ما باشید تا روش‌های مختلف تبلیغات را با هم بررسی کنیم.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی به خصوص در اینستاگرام بازده بالایی دارد. زیرا بیشتر کاربران این شبکه‌ قشر جوان هستند و از خرید لوازم آرایشی استقبال می‌کنند.

بیایید با هم چند روش تولید محتوا و تبلیغ در اینستاگرام را بررسی کنیم.

برای شروع یک پیج اینستاگرام جذاب بسازید

ساخت یک پیج اینستاگرام برای فروشگاه لوازم آرایشی، اولین قدم برای شروع کار شماست. برای اینکه در بازار رقابت فروشگاه‌های لوازم آرایشی دیده شوید، روی نکات کلیدی پیج خود مثل طراحی گرافیک و تولید محتوا وقت بیشتری بگذارید. برای مثال از محصولات خود عکس‌های با کیفیت بگیرید و در پیج خود قرار دهید. همچنین سعی کنید پست‌های شما یک تم گرافیکی یکسان و زیبا داشته باشند. برای مثال انتخاب رنگ‌های شاد برای فروشگاه لوازم آرایشی پیشنهاد خوبی است.

محصولات خود را به شیوه‌های مختلف معرفی کنید

ممکن است مخاطب‌ شما حوصله خواندن پست‌های متنی بلند را نداشته باشد. پس بهتر است خودتان جلوی دوربین بروید و کرم ضد آفتابی که به تازگی به محصولات خود اضافه کردید را به مشتری‌ها معرفی کنید. با این کار هم یک ویدئو جذاب ساخته‌اید، هم مخاطب به راحتی آن را می‌بیند و هم اعتمادش برای خرید جلب می‌شود.

برای اینکه بتوانید با افراد بیشتری در حوزه کاری خود ارتباط بگیرید و یا مخاطبان بیشتری فروشگاه لوازم آرایشی شما را بشناسند، برای تبلیغات از بلاگرها استفاده کنید. چند بلاگر خوب که زمینه کاری‌شان تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی است پیدا کنید و برای تبلیغ با آن‌ها صحبت کنید.

به طور مستمر در اینستاگرام فعالیت کنید

همین حالا به پیج‌های برتر که در زمینه لوازم آرایشی فعالیت می‌کنند سری بزنید. هیچ کدام از آن‌ها حتی یک روز هم از فعالیت دست نمی‌کشند و به طور مستمر تولید محتوا می‌کنند. رمز موفقیت در اینستاگرام فعالیت مستمر به همراه حوصله و خلاقیت بالاست.

ممکن است شما زمان و تخصص کافی برای فعالیت در اینستاگرام را نداشته باشید. نگران این موضوع نباشید. آکادمی دیدوگرام می‌تواند در این راه به شما کمک کند و ادمین‌های اینستاگرام خوبی برای مدیریت و تولید محتوا پیج‌ اینستاگرام شما معرفی کند.

طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی

طراحی وبسایت برا فروشگاه لوازم آرایشیاگر هنوز برای کسب‌وکار خود سایتی طراحی نکرده‌اید همین حالا دست به کار شوید. زیرا بخش زیادی از فروش شما از همین راه است. بسیاری از افراد برای خرید محصولات مورد نیاز خود، عنوان محصول را در گوگل سرچ می‌کنند و محصولات و قیمت‌های سایت‌های مختلف را بررسی می‌کنند و در نهایت آن کالا را خریداری می‌کنند.

طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا:

محصولات خود را دسته‌بندی کنید

وقتی وبسایت خود را راه‌اندازی کنید، می‌توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در منوی سایت دسته‌بندی کنید. مثلا دسته‌ای به نام محصولات آرایشی درست کنید و زیر مجموعه‌های آن کالاهایی مانند سایه چشم، ریمل و… را قرار دهید. بدین ترتیب مشتری‌های شما به راحتی می‌توانند محصولات شما را پیدا و خریداری کنند.

وبلاگ‌های به‌روز بنویسید

با راه‌اندازی وبلاگ مخصوص محصولات آرایشی و بهداشتی، هم به دیده شدن وبسایت خود کمک کنید و هم مطالب آموزنده و مفیدی را برای مخاطبان خود تهیه کنید. مثلا در یک مقاله، چند برند کرم پودر را با هم مقایسه کنید و یا برای روتین پوستی خانم‌ها و آقایان راهکارهای مناسب همراه با معرفی محصول ارائه کنید.

تبلیغات گوگل و سئو سایت، راه مناسب تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی با تبلیغات گوگلبیشتر ما وقتی قصد داریم محصولی را خریداری کنیم، اسم و نوع محصول را در گوگل سرچ می‌کنیم. مثلا اگر همین حالا عبارت «خرید کرم ضد آفتاب» را سرچ کنید، گوگل سایت‌های زیادی را به شما معرفی می‌کند. شما برای خرید کدام سایت را انتخاب می‌کنید؟

طبیعی است نخستین صفحه‌هایی که گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد شانس بیشتری برای فروش ضد آفتاب خود دارند.

اگر سایت شما مخاطب نداشته باشد تقریبا به هیچ دردی نمی‌خورد و یکی از روش‌های خوب تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایش شما به حساب نمی‌آید. وقتی مخاطبان زیادی داشته باشید بازدید سایت شما هم بالا می‌رود و گوگل آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کند. جهتداشتن مخاطب‌های بیشتر 2 روش پیش روی شماست.

برای اینکه سایت شما بدون هزینه تبلیغات و کاملا ارگانیک بتواند بازدید خوبی بگیرد، باید روی سئو آن تمرکز کنید. میتوانید از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید تا با اهرم‌هایی که برای این کار در دست دارند، سایت شما را از جهت سئو بهینه کنند.

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی در گوگل

شما می‌توانید با صرف هزینه‌هایی، از گوگل بخواهید سایت شما را تبلیغ کند و در صفحه اول قرار دهد. گوگل ادز روش خوبی برای این است که مشتریان هدف مناسبی جذب کنید. زیرا مثلا این افراد به دنبال خرید محصولات آرایشی هستند و با سرچ کلید واژه‌های مرتبط، به سرعت به سایت شما می‌رسند.

برای آشنایی بیشتر با تبلیغات گوگل به صفحه نوین مراجعه کنید.

بازاریابی پیامکی برای فروشگاه لوازم آرایشی

بازاریابی پیامکی

امروز تخفیف ها رو از دست نده
تا آخر هفته همه چی تو تخفیفه
زود وارد سایت شو: Rojashop (http://yun.ir/uppssc)
دریافت خبرنامه: 33

به محض دیدن این پیام وارد لینک شدم تا ببینم محصولاتی که برای این ماه نیاز داشتم را می‌توانم با تخفیف بیشتر بخرم یا نه. بخش زیادی از سبد خریدم تخفیف خورده بود. بهتر از این نمی‌شد. در ادامه برای اینکه بتوانم از تخفیف‌های دیگر آن‌ها با خبر شوم، عضو خبرنامه سایت‌شان شدم.

همین حالا به پیام‌هایی که امروز از شماره‌های ناشناس مختلف دریافت کرده‌اید توجه کنید. در بین آن‌ها پیامک‌های بانکی، تخفیف‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مختلف وجود دارد.

این پیامک‌ها با اهداف تبلیغاتی و خدماتی برای شما ارسال می‌شوند. بیاید با هم درباره بازاریابی پیامکی بیشتر صحبت کنیم.

بازاریابی پیامکی چگونه به تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی کمک می‌کند؟

کمک گرفتن از بازایابی پیامکی، یکی از روش‌های مهم تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی شماست. برای اینکه بتوانید در بازاریابی پیامکی بهترین عملکرد را داشته باشید، باید بدانید که مخاطبان شما در چه دسته‌ای قرار دارند، چه نیازهایی دارند، چه چیزهایی برای آن‌ها هیجان‌آور است و چه چیزهایی آن‌ها را ترغیب می‌کند. در ضمن بهتر است بدانید کسب‌و‌کار شما در این مسیر چطور باید فعالیت کند و از چه راه‌هایی برای جذب مشتری خود استفاده کند.

پنل اس ام اس فروشگاه لوازم آرایشی شما به کمک ابزارهای خود امکان ارسال پیامک‌های مختلف با قابلیت‌های گوناگون را در اختیار شما قرا می‌دهد.

برای اینکه بیشتر با قابلیت‌های پنل اس ام اس فروشگاه لوازم آرایشی آشنا شوید و به درستی از آن استفاده کنید، می‌توانید از روش‌های زیر بهره ببرید.

برای مخاطبان خود پیامک مناسبتی ارسال کنید

سهیلا عزیز تولد مبارک
به مناسبت تولدت تا آخر امروز 30 درصد تخفیف برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی برای شما در نظر گرفتیم.
کد تخفیف اختصاصی شما: SOHEYLA
بزن بریم: dgkl.me/JfxW5w

پیامک‌های مناسبتی شامل، تبریک تولد، سالگرد ازدواج، مناسبت‌های مذهبی و عید نوروز و… می‌شوند. با این حساب به راحتی می‌توانید برای مشتری‌های خود برنامه‌های جالبی طراحی کنید.

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی به صورت مناسبتیمثلا وقتی کسی در سایت شما ثبت‌نام می‌کند، تاریخ تولد را در فرم ثبت‌نام آن قرار دهید. بدین ترتیب برای تولد آن‌ها مانند پیامکی که در بالا بود، تخفیف تولد در نظر بگیرید و به آن‌ها تبریک بگویید. این حس همدلی و مهربانی برند شما برای مخاطب، حس خوشایندی است.

نزدیک سال نو، با کدهای تخفیف خود افراد را به خرید بیشتر ترغیب کنید.

تخفیف عید نوروز تا60% خرید از سایت خانومی
تا 28 اسفند خرید کنید و از ما تخفیف بگیرید
آدرس سایت: www.khanoumi.com/

روز زن و دختر نزدیک است؟ چه پیشنهادی بهتر است یک تبریک زیبا به همراه پیشنهاد خرید با کد تخفیف اختصاصی؟

برای این نوع ارسال می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید

تبلیغات بر اساس منطقه‌، محله‌ و اصناف و مشاغل

ما بانک اختصاصی شماره‌هایی در دسترس خود داریم که به تفکیک مشاغل، جنسیت، اصناف و… طبقه‌بندی شده‌اند. مثلا با کمک این روش در روز زن می‌توانید برای بانوان اصناف مختلف پیامک تبریک و کد تخفیف ارسال کنید. به این روش، ارسال پیامک منطقه هدفمند گفته می‌شود.

نزدیک سال نو خانم‌های زیادی در حال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. پس بهتر است حواس‌تان به این زمان‌ها باشد. برای تبریک سال نو پیام جذابی آماده کنید و به همراه کد تخفیف برای آن‌ها ارسال کنید. چه کسی از این پیشنهاد خوب آخر سالی بدش می‌آید؟

مثلا طبق بانک شماره‌ها، یک صنف را انتخاب کنید و برای خانم‌های آن صنف کد تخفیف خرید عیدانه ارسال کنید.

تا قبل تحویل سال، لوازم آرایش تو کیفته
وارد سایت خانومی شو با تخفیف عیدانه خرید کن
سایت: /www.khanoumi.com/

برای مشتری‌های خود کوپن و تخفیف در نظر بگیرید

با کمک پیامک می‌توانید به مشتری‌های خود کوپن‌های تخفیف بدهید. همه کسب‌وکارها بر اساس سیاست‌های خود تخفیف‌هایی را در بازه‌های زمانی مختلف در نظر می‌گیرند. افرادی که پیش‌تر از شما خرید کرده‌اند، از دریافت کدهای تخفیف و یا ارسال رایگان استقبال می‌کنند و در نهایت مجددا از شما خرید می‌کنند.

در زیر چند نمونه از نحوه قرارگیری و پیشنهاد تخفیف ویژه در متن پیامک تبلیغاتی را آورده ایم:

خریدهای بالای 300 هزار تومان، ارسال رایگان
یک روز در ماه، ارسال با تخفیف
آخر هر ماه تخفیف 30 درصدی روی کالاهای سایت
اولین خرید فروشگاه ما، 20% تخفیف

خبرنامه پیامکی ایجاد کنید

خبرنامه پیامکیشما می‌توانید با ارسال یک پیامک از مشتری‌های خود بخواهید در صورت تمایل در خبرنامه شما عضو شوند. یکی دیگر از روش‌های خوب تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی شما، استفاده از همین خبرنامه پیامکی است. به کمک این روش می‌توانید اخبار تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و یا رویدادهای خود را برای مشتریان ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر با خبرنامه پیامکی، وبلاگ ما را مطالعه کنید.

افتتاح بزرگترین فروشگاه ملزومات الکترونیکی تابلو های تبلیغاتی توسط گروه بازرگانی مرداس در روز دوشنبه سوم تیر ماه 99
تهران خیابان گرگان پلاک183
لغو خبرنامه: ارسال 021863

برای افراد نزدیک محل کار خود پیام ارسال کنید

در بخش ارسال پیامک مناسبتی به ارسال پیامک به شیوه BTS و LBS اشاره کوتاهی کردیم. بیایید ارسال به این دو روش را با مثال توضیح دهیم.

ارسال پیامک از روی دکل ایرانسل BTS

ارسال بی تی اس یکی دیگر از روش‌های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی، ارسال پیامک BTS است. BTS یعنی ارسال پیامک با استفاده از اطلاعات دریافتی از دکل‌های مخابراتی. این اطلاعات از طریق دکل‌های مخابراتی ایرانسل جمع‌آوری می‌شوند و پیامک‌ها نیز فقط به شماره‌های ایرانسل ارسال می‌شوند. ایرانسل شماره افرادی که در زمان آپدیت اطلاعات در محدوده دکل‌ها باشند را شناسایی می‌کند.

به همین صورت شما می‌توانید با انتخاب دکل موجود در نزدیکی فروشگاه خود، به شماره‌های ایرانسل آن پیامک ارسال کنید. با کمک این قابلیت می‌توانید تخفیف‌های هفتگی خود را با یک پیامک به اطلاع افرادی که در نزدیکی فروشگاه شما زندگی می‌کنند برسانید. بزای آشنایی بیشتر مقاله BTS را مطالعه کنید.

ارسال پیامک زنده از روی دکل همراه اول LBS

ارسال ال بی اس ارسال تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی شما از طریق پیامک زنده همراه اول (LBS) نیز امکان‌پذیر است. در ارسال به روش LBS، پیامک به دارندگان سیمکارت‌های همراه اول ارسال می‌شود. فرق این روش با BTS در این است که در لحظه شما می‌توانید بفهمید چه افرادی در نزدیکی فروشگاه شما هستند.

برای مثال اگر به مدت یک روز برای فروشگاه خود تخفیف در نظر گرفته‌اید می‌توانید به افرادی که در نزدیکی شما هستند پیامک ارسال کنید:

نمونه پیامک:

حالا که نزدیک مایی، تخفیف های امروز رو از دست نده
فروشگاه لوازم آرایشی آفتاب امروز تو تخفیف 50 درصدیه
اگه نزدیکی زودتر بیا پیشمون
آدرس: بلوار کشاورز ،…

و یا حتی افتتاحیه شعبه لوازم آرایشی خود را به افراد نزدیک خود خبر بدهید و برای اولین خرید نیز تخفیف بگذارید:

به افتتاحیه امروز برس
15% تخفیف ویژه افتتاحیه با نشان دادن این پیامک!
شيخ بهایی جنوبی،……

021……

اتصال پنل پیامک به سایت فروشگاه لوازم آرایشی

وب سرویس خدماتی جدا از تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی برای بهبود خدمات رسانی میتوانید از وب سرویس پیامکی نیز برای اتصال به وبسایت خود استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق وب سرویس، پیامک را به سایت خود وصل کنید. بیایید چند کاربرد اساسی این سرویس را بررسی کنیم.

ارسال پیامک خوشامد گویی و کد تایید

وقتی فردی در سایت شما ثبت‌نام می‌کند، یک پیامک خوشامدگویی و کد تایید ورود برای آن ارسال می‌شود. بدین صورت هم مخاطب شما احساس بهتری خواهد داشت و هم برای هر بار ورود می‌توان از وب سرویس درخواست کرد تا یک رمز عبور یک بار مصرف برای مشتری بفرستد. برای آشنایی بیشتر ویدئو ارسال پیامک خوشامد گویی را ببینید.

ارسال پیامک وضعیت سفارش

پس از ثبت‌نام در سایت، ممکن است مشتری یک پک مراقبت پوستی را از شما خریداری کند. به کمک وب سرویس می‌توانید وضعیت سفارش مشتری را برایش پیامک کنید. مثلا زمانی که خرید نهایی شد پیامک «سفارش شما ثبت شد» برای مشتری ارسال شود و یا اگر سفارش به هر دلیلی لغو شد، فورا پیامکی با متن «سفارش شما لغو شد» به صورت خودکار برای آن‌ها ارسال شود.

ارسال پیامک اطلاع‌رسانی

با وصل کردن وبسایت به وب سرویس پیامکی، می‌توانید جشنواره‌ها و فروش‌های شگفت‌انگیز خود را به افراد اطلاع‌رسانی کنید. مثلا پیامکی با متن «مشتری گرامی، محصول xxxx شگفت انگیز شد.» برای آن‌ها ارسال شود.

ارسال پیامک اطلاع‌رسانی

یکی از کرم‌های نرم‌کننده پوست در سایت شما تمام شده است؟ در کنار محصول دکمه «وقتی موجود شد به من خبر بده» قرار دهید تا وقتی این کرم شارژ شد، به صورت خودکار یک پیامک برای مشتری شما ارسال شود.

ارسال پیامک رهگیری مرسوله پستی و نظر سنجی پیامکی

وقتی مشتری شما خرید خود را ثبت کرد، به کمک پیامکی که به وب سرویس خدماتی متصل است، کد رهگیری 20 تا 24 رقمی برای آن ارسال می‌شود. مشتری با وارد کردن این کد در سایت پست، می‌تواند روند خرید خود را بررسی کند.

در پایان شما می‌توانید به کمک این روش از مشتری‌های خود بخواهید نظرشان را درباره پک مراقبت پوستی ثبت کنند.

مشاوره تلفنی رایگان تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی

امیدواریم با روش‌های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی و استفاده از پنل پیامکی، کاربردهای آن برای فروشگاه لوازم آرایشی و نحوه ارسال پیامک‌ها آشنا شده باشید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از بخش پشتیبانی، تیکت ارسال کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود