weygi-300x300

پنل اس ام اس برای ناشران کتاب

کاربرد پنل اس ام اس برای ناشران کتاب متفاوت از سایر کسب‌وکارهاست. تقریباً همه مشاغل می‌توانند از پنل پیامک استفاده کنند، اما ناشران کتاب استفاده‌های متفاوتی از آن خواهند داشت.

ناشران کتاب می‌توانند علاوه بر روش‌های افزایش فروش و درآمد، از این پنل برای افزایش آگاهی و مطالعه در جامعه استفاده کنند. تشکیل یک جامعه کوچک از افراد اهل مطالعه و سعی در گسترش کتاب‌خوانی یکی از فواید آن در سطح جامعه است.

در ادامه با ما همراه باشید تا از فواید پنل اس ام اس برای ناشران کتاب در افزایش درآمد و سطح آگاهی جامعه مطلع شویم.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.10% تخفیف!MPC10کپی کدبرای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنیدثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

قبل از اینکه ببینیم این پنل اس ام اس چه کاری می‌تواند برای ناشران کتاب و انتشارات ها انجام دهد، بهتر است بدانیم که پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یا معادل فارسی آن، سامانه پیامکی، چیزی شبیه به یک نرم‌افزار است. این نرم‌افزار با اتصال مستقیم به اپراتورهای مخابراتی به شما امکان ارسال و دریافت پیامک را می‌دهد.

ارسال پیامک به میلیون‌ها مخاطب بدون محدودیت، ساخت دفترچه تلفن شخصی، تقسیم‌بندی ارسال، شناسایی مخاطبان جدید، زمان‌بندی ارسال‌ها و مدیریت انواع اطلاعات، ارائه بانک شماره داخلی، بانک مشاغل، اصناف، پیامپ، کد پستی و ده‌ها بانک شماره دیگر بخشی از امکاناتی است که ملی پیامک برای شما در این سامانه پیامکی قرار داده است.

دقت داشته باشید که این سبک امکانات باعث تبدیل پنل اس ام اس به یک ابزار تبلیغاتی می‌شود. شما ممکن است ابزارهای دیگری نیز بشناسید اما هر ابزار تجاری نمی‌تواند برای تبلیغات هم مناسب باشد. در ادامه به سراغ توضیح کاربرد پنل اس ام اس برای ناشران کتاب برویم.

پنل اس ام اس برای ناشران کتاب چه کمکی می‌کند؟

پنل اس ام اس می‌تواند برای شما یک رابطه نزدیک و دوطرفه بین کاربران ایجاد کند. شناخت کاربران و ارائه آنچه که بدان نیاز دارند باعث قرابت آنها به شما می‌شود.

با اجرای یک بازاریابی پیامکی به شرطی که به شکل اصولی و دقیق انجام شود می‌توانید باعث موارد زیر شوید:

  • افزایش مشتری
  • وفاداری مشتری
  • تعامل با مشتری

و…

مشتری جدید بسازید

شاید در ابتدا از خود بپرسید که پنل اس ام اس برای ناشران کتابی که مشتریان زیادی ندارند چه استفاده‌ای دارد؟ نگران نباشید. راه چاره شما استفاده از بانک شماره‌های ماست. با استفاده از بانک شماره‌های متعددی که در پنل برای شما قرار داده شده است می‌توانید به افراد جدید پیامک دهید.

بهتر است باتوجه‌به مشاغل صنف مرتبط با کتاب را انتخاب کنید. مثلاً دانش‌آموزان، معلمان، وکلا، اصناف لوازم‌التحریری و ده‌ها صنف دیگر برای تبلیغات شما مناسب‌تر هستند.

دقت کنید که این پیامک باید با اصول پیامک نویسی همراه باشد تا تأثیرات مثبتی به جا بگذارد. ارتباط گرفتن با افراد متنوع می‌تواند مشتریان زیادی را برای شما فراهم کند.

خبرنامه خود یا باشگاه کتاب‌خوانان اختصاصی بسازید:

فراموش نکنید که عده زیادی از مخاطیان شما هستند که خود را جزء جامعه کتاب‌خوانان می‌دانند. آنها به خواندن کتب جدید و پیداکردن نوشته‌هایی که تابه‌حال ندیده‌اند علاقه دارند. با ارتباط گرفتن با این اشخاص می‌توانید فروش خود را بالا ببرید.

درست مثل کسانی که به قهوه خوردن روزانه عادت دارند یا فیلم‌های جدید را دنبال می‌کنند، این افراد هم زمانی از روز را به خواندن کتاب خوب اختصاص می‌دهند. چه‌بهتر که شما به آنها بگویید چه کتابی بخوانند. این کار برای افزایش فروش شما تأثیرگذار است.

بیایید با شناسایی این افراد و اضافه‌کردن شماره تماسشان به دفترچه تلفن خود یک بانک شماره اختصاصی از مشتریان کتاب‌خوان خود بسازید. کافی است هر دوهفته یکبار یک کتاب مناسب را با پیامک به این افراد معرفی کنید. مشاهده می‌کنید که بخشی از این مخاطبان دائمی شما برای خرید کتاب به سراغتان می‌آیند.

انتشاراتی‌ها به مشتریانِ عمده پیام دهند

هنگامی که یک انتشارات، کتاب جدیدی را به چاپ می‌رساند، کتاب‌فروشی‌ها می‌خواهند که آن را به ویترین خود اضافه کنند. با ارسال پیامک به این کتاب‌فروشی‌ها می‌تواند از فروش کتاب خود مطمئن شود.

این پیامک اطلاع‌رسانی می‌تواند او را از فروش کتابش مطمئن کند. احتمالاً در مدت‌زمان کمی، کتاب‌ها به دست فروشگاه‌ها خواهد رسید.

کتابخانه‌ها هم می‌توانند پیامک بفرستند

کتابخانه‌ها با اتصال پنل اس ام اس به سامانه مدیریت داخلی می‌توانند به افراد پیامک بفرستند. تصور کنید که افراد کتاب‌ها را به مدت دو هفته امانت می‌گیرند. این سامانه می‌تواند به‌صورت خودکار یک روز قبل از اتمام مدت امانت به آنها پیامک بفرستد. سپس امانت گیرنده برای تحویل یا تمدید کتاب اقدام می‌کند.

با پنل پیامکی برای ناشران کتاب غرفه‌های نمایشگاه کتاب پررونق می‌شوند

نمایشگاه‌های کتاب یکی از محل‌های تجمع علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی است. هرساله علاقه‌مندان زیادی به این نمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

پنل اس ام اس برای ناشران کتاب ارتباط بیشتری را با این علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد. شما با اطلاع‌رسانی حضور خود در این نمایشگاه‌ها می‌توانید مردم را آگاه کنید. حتماً نشانی غرفه شامل سالن و شماره غرفه را در متن پیامک بنویسید.

نمایشگاه‌های کتاب به‌خودی‌خود پرمخاطب هستند. همراه شدن این مخاطبان با تبلیغات پیامکی شما، می‌تواند باعث تبدیل‌شدن غرفه شما به یکی از پرترددترین غرفه‌ها شود. بدیهی است که سود شما هم از افزایش فروش بالا خواهد بود.

اتصال نرم‌افزار انتشارات به سامانه پیامکی

اغلب انتشارات برای مدیریت داخلی خود دارای یک نرم‌افزار هستند. نرم‌افزارهای کتابداری، کتابخوانی، فروش، حسابداری، انبارداری و … ازاین‌دست هستند.

پنل اس ام اس برای ناشران کتاب این قابلیت را به همراه دارد که با اتصالش به نرم‌افزار، امکان مدیریت بهتر را فراهم می‌کند.

به‌عنوان‌مثال، می‌توان تغییرات صورت‌گرفته روی نرم‌افزار، دارایی‌ها و … را به اطلاع مشتری، مخاطب و یا صاحب انتشارات رساند.

اتصال وبسایت فروش با پنل پیامکی برای ناشران کتاب

اگر برای فروش کتاب‌های خود فروشگاه اینترنتی یا اپلیکیشن دارید می‌توانید برای ارسال کد تائید پیامکی و ارسال پیامک ثبت سفارش به مشتریان، پنل پیامکی خود را با استفاده از وبسرویس به وبسایت خود متصل نمائید.

با این کار مشتریان شما با خیال راحت‌تر اقدام به خرید می‌کنند.

انتشارات کتاب‌های درسی مدرسه و دانشگاه عجله کنند

یک بخش بسیار مهم و بزرگ از کتاب‌خوانان، دانش آموزان و دانشجویان هستند. این عده به دلیل نیاز تحصیلی، چنانچه کتاب‌های به‌روز به بازار بیایند حتماً تهیه می‌کنند.

با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به دانش آموزان و دانشجویان، به آنها تهیه یا انتشار این کتاب‌ها را اعلام کنید.

دیگر کاربردهای پنل پیامکی برای ناشران کتابپنل اس ام اس برای ناشران کتاب

برخی کاربردهای این سامانه برای شما عبارت‌اند از:

  • ارسال پیام تبریک اعیاد و تسلیت مناسبت‌ها
  • ارسال اخبار مه حوزه نشر و چاپ
  • اطلاع‌رسانی از تغییر قیمت‌ها و تعرفه‌ها
  • دریافت اطلاعات مهم از خوانندگان مانند متن، نوشته و ایده …
  • جذب سرمایه‌گذار
  • اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش
  • اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌ها و برنامه‌ها
  • برگزاری مسابقه و نظرسنجی
  • ارتباط با نمایندگان و همکاران
  • ارتباط به پرسنل و اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌ها
  • ارسال زمان تمدید اشتراک
  • اطلاع‌رسانی چاپ شماره جدید نشریات و مجلات سریالی

نقش شما در گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی

حتماً شما هم این جمله را ویکتور هوگو شنیده‌اید:

خوشبخت کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد؛ یا کتاب‌های خوب، یا دوستانی که اهل کتاب باشند.

دغدغه مهم اغلب ناشران کتاب، افزایش گرایش مردم به کتاب‌خوانی است. روزی که همه مردم زمانی برای مطالعه گذاشته و سطح دانش و فرهنگ خود را ارتقا دهند زمین جای بهتری برای زندگی خواهد شد.

با ایجاد یک شبکه مردمی از اهالی کتاب که توسط پنل پیامکی با آنها ارتباط می گیرد، نقش مهمی در گسترش این فرهنگ خواهید داشت. آنچه که کشور در طولانی‌مدت به آن نیاز خواهد داشت افزایش افراد کتاب‌خوان است.

شما با همراهی تخصص خود در این زمینه به کمک یک پنل پیامکی نقش مؤثری در توسعه کتاب و کتاب‌خوانی خواهید داشت.

چگونه پیامک مناسب بنویسیم؟

تبلیغات دنیای بزرگی است که کوچک‌ترین تغییرات در آن مهم‌اند. هنگامی که می‌خواهید تبلیغات پیامکی خود را آغاز کنید مهم‌ترین ابزار شما همین کلمات هستند.

لازم است که از کلمات به‌درستی استفاده کرده و به‌گونه‌ای به کار برده شوند که بیشترین تأثیر را داشته باشند.

برای آموزش بازاریابی پیامکی توصیه می‌کنیم که کتاب سیر تا پیاز بازاریابی پیامکی به زبان ساده را مطالعه کنید. این کتاب را می‌توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

لینک دانلود کتاب آموزش بازاریابی پیامکی

چند توصیه برای ناشران و فروشندگان کتاب

به شما تبریک می‌گوییم. حالا که می‌خواهید از پنل پیامک برای فروش و ارتباط با مشتریان استفاده کنید بهتر است که این چند نکته را هم در نظر بگیرید.

مخاطبان را دسته‌بندی کنید

این که مشتریان شما به کتاب علاقمندند صحت دارد. ولی باید بدانید که هر مشتری به چه نوع کتابی علاقه بیشتری دارد. اگر یک مشتری کتاب‌های روان‌شناسی می‌خواند شاید به کتاب‌های تاریخی علاقه نشان ندهد. همین‌طور بین مشتریان کتاب‌های فلسفی و علمی و سایر کتب نیز دیده می‌شود.

بهتر است شماره‌تلفن این علاقه‌مندان را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهید تا به‌صورت هدفمند برایشان پیام بفرستید.

اگر برای علاقه‌مندان کتب تاریخی، یک کتاب آموزش زبان یا سینما با پیامک خود معرفی کنید شاید بازخورد مناسبی نگیرید. حال‌آنکه اگر به او یک کتاب تاریخی جدید و جذاب معرفی کنید حتماً آن را می‌خرد.

پس به هر دسته از مشتریان، کتاب مخصوص خود را با کمک پیامک معرفی کنید. این معرفی را در یک یا دو صفحه پیامک جمع‌بندی کرده و در نهایت او را ترغیب به خرید کنید.

ارسال پستی انجام دهیدپنل اس ام اس برای ناشران کتاب

بخشی از مشتریان فرصت کافی برای مراجعه حضوری به محل شما را ندارند. بهتر است برای آن‌ها کتاب را پست کنید.

جذابیت کتب معرفی شده را در اولویت قرار دهید

کتابی که معرفی می‌کند باید جذابیت کافی برای مطالعه را داشته باشد. اگر کتاب‌ها از کیفیت کافی برخوردار نباشند، مشتری دیگر به پیامک‌های شما اعتماد نخواهد کرد. این کار باعث هدررفت هزینه شما و ازدست‌رفتن مشتریان می‌شود.

ترغیب به خرید را فراموش نکنید

در انتهای پیامک خود، با یک جمله به مشتری بگویید که چرا باید این کتاب را تهیه کند و چگونه باید این کار را انجام دهد. در نهایت او را به سمت خود هدایت کنید.

پنل اس ام اس برای ناشران کتاب موثر و کارآمد

فعالان حوزه نشر کتاب با کمک تبلیغات پیامکی می توانند تغییرات مثبتی در افزایش فروش خود ایجاد کنند. ممکن است ثتایری که پیامک بر روی علاقمندان کتاب دارد، بیشتر از سایر حوزه ها باشد. دلیل این موضوع هم تمایل این افراد به مطالعه و ارتباط با متون و تبلیغات نشوتاری است.

اگر به این نوع تبلیغات علاقمند هستید کافی است با شماره 02163404 دفتر ملی پیامک تماس بگیرید. مشاوره رایگان تهیه پنل پیامکی را از بهترین کارشناسان ملی پیامک دریافت کنید. در ادامه مسیر هم کنار شما خواهیم بود.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود