shopping-cart

مدیریت پیام‌های دریافتی؟! تعامل با مشتری را جدی بگیرید !

برای من به عنوان یک خریدار، توجه و تعامل با فروشنده تاثیر بیشتری از تبلیغات دارد! خیلی فرقی ندارد که خرید حضوری باشد یا بخواهم کالایی را آنلاین سفارش بدهم، در هر دو صورت برای من و هزاران خریدار دیگر، توجه از طرف فروشنده نقش پررنگی در فرایند انتخاب، خرید و پرداخت پول دارد.

با این حساب اگر صاحب فروشگاهی هستید یا خدماتی را به مشتریانتان ارائه می‌دهید، با حساب اینکه کسب‌وکارتان آنلاین است، نباید بیخیال ارتباط موثر و تعامل با مشتری شوید، اتفاقاً بر عکس! این شما هستید که بیشتر از خریدهای حضوری نیازمند ارتباط با مخاطب هستید تا بتوانید اعتمادش را جلب کنید، او را به لیست مشتریان وفادارتان اضافه کنید و بارها و بارها برای خرید مجدد ترغیش کنید!

اما چطور؟ در ادامه با ما همراه باشید که همه راه‌روش‌های پیش رویتان را معرفی کنم، دربارۀ مزایا و معایبش صحبت کنیم و در انتها بهترین انتخاب یعنی دریافت پیامک از طریق اینترنت را معرفی کنیم!

حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی

خیلی از کسب‌وکارها طی سال‌های اخیر به استفاده از شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، واتساپ و البته این روزها اینستاگرام روی آوردند. مثلاً در تلگرام کانال دارند و در صورت تمایل مشتریان، آن‌ها را عضو می‌کنند تا در جریان آخرین اخبار و رونمایی محصولات قرار بگیرند. این روند در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم ادامه دارد و پایش به واتساپ و اینستاگرام هم رسیده است، هر چند من خیلی به این مورد هم اعتقادی ندارم و دریافت پیامک از طریق اینترنت را ترجیح می‌دهم! اما چرا؟

حضور در شبکه‌های اجتماعی قطعاً موثر است، به خصوص تبلیغات در این پلتفرم‌ها مستقیماً روی تعداد مشتریان و میزان فروش شما تاثیر دارد اما راه حل خوبی برای ارتباط و تعامل صرف با مشتری نیست. اگر بخواهید از این طریق با مخاطب، آن هم در تعداد انبوه در ارتباط باشید، باید هزینۀ زیادی بپردازید و نیروی کار دیگری را هم برای پاسخگویی استخدام کنید. شاید در آینده این روش مورد نیاز باشد ولی در همین شروع کار باید سراغ روش دیگری بروید.

سایت خودتان را داشته باشید!

سرویس پاسخ خودکارپیشنهاد دوم البته قبل از دریافت پیامک از طریق اینترنت راه‌اندازی سایت اختصاصی برای فروش و تعامل با مخاطبانی در سراسر کشور است. قطعاً سایت برای هر بیزینسی، اعم از فروشگاه‌هایی که کالا دارند تا کسانی که خدمات ارائه می‌دهند، لازم و ضروریست اما ابزار مناسبی برای ارتباط با مشتریان نیست! سایت به حداقلی از دانش فنی نیاز دارد و صاحب آن دائماً باید با پشتیبانی در تماس باشد، از طرف دیگر اگر بخواهد روند خرید یا سفارش را هم برای خریدار ایمیل بزند، باید این را در نظر بگیرد که تعداد زیادی از مردم اصلاً ایمیل‌هایشان را چک نمی‌کنند.

اگرچه با کمک سایت می‌توانید ارائه بهتری برای خدمات یا کالاهایتان داشته باشید و خیلی راحت‌تر اعتماد مشتری را جلب کنید، اما باز هم برای تعامل مستقیم با مخاطب به ابزار کاربردی دیگری نیاز دارید که همان پنل ارسال پیامک است.

پنل دریافت پیامک از طریق اینترنت !

تبلیغات پیامکی و دریافت پیامک از طریق اینترنت بخش مهمی از فرایند دیجیتال مارکتینگ بسیاری از کسب‌وکارهاست که علاوه‌بر ارسال پیامک به مشتریان، شامل ارسال انواع کوپن و کد تخفیف و حتی تبریک تولد هم می‌شود. اما یک سوال مهم!

تا اینجا گفتیم که پنل قرار است پیامک بفرستید، اما اگر کاربر نیاز به دریافت پاسخ مشتری داشته باشد، یعنی بخواهد مثلاً نظرسنجی کند یا بعد از برگزاری جشنوارۀ فروش یا کمپین، دریافت انتقادات و پیشنهادات داشته باشید، چاره‌اش چیست؟ برای این شرایط، سامانه امکان پاسخ مخاطب را فراهم کرده است، اما نحوۀ دریافت پیامک از طریق اینترنت چگونه است؟

نحوۀ دریافت پیامک از طریق اینترنت !

پنل ارسال پیامک چیست؟خب حالا به قسمت دوم مقاله، یعنی نحوۀ دریافت پیامک از طریق اینترنت رسیدیم.

برای دریافت پیامک از طریق اینترنت اول از همه باید پنل پیامکی داشته باشید. پنل نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک است، یعنی اگر قصد ارسال انبوه یا دریافت پیامک داشته باشید، می‌توانید از مزایایی که پنل در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید. البته برای شروع دریافت پاسخ مشتریان نیاز به خط اختصاصی دارید!

دریافت خط اختصاصی !

برای دریافت پیامک از طریق اینترنت کاربر باید خط اختصاصی داشته باشد. در هنگام ثبت‌نام پنل، تیم ملی پیامک یک خط عمومی به کاربرانش هدیه می‌دهد که این خط قابلیت دریافت پاسخ مشتری را ندارد. یعنی بین کاربران مشترک است و عموماً برای اطلاع‌رسانی‌های مهم یا هر ارسالی که نیاز به دریافت پاسخ مشتری ندارد، استفاده می‌شود.

علاوه‌بر این دو و غیر از خطی که خودتان سفارش می‌دهد، ملی پیامک خط اختصاصی هم به شما هدیه می‌دهد. اگر پنل پایه یا اقتصادی داشته باشید، از پیش شماره 50004 و به صورت رندم یک خط اختصاصی 14 رقمی دریافت می‌کنید. همچنین روی پنل شرکتی، تجاری و نمایندگی هم دو خط هدیه می‌گیرید. خط اول با پیش شماره 50001 و 12 رقمیست که 4 رقم آخرش را می‌توانید انتخاب کنید. همچنین با پیش شمارۀ 50004 هم به صورت رندم خطی 14 رقمی هدیه می‌گیرید که 6 رقم آخرش، انتخابیست!

نوبت درخواست پنل است!

دریافت پیامک از طریق اینترنتبرای دریافت پنل می‌توانید به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی مدارکتان را کامل کنید و سپس با ملی پیامک تماس بگیرید. بعد از محاسبۀ پنل و سفارش خطوط انتخابی، نوبت واریز وجه است. با پرداخت هزینه، رمز عبور و نام کاربری از طریق اس ام اس برایتان ارسال می‌شود و از همان لحظه همراه با تعداد اس ام اس‌هایی که هدیه گرفتید، می‌توانید شروع به ارسال پیامک از طریق خط اختصاصی کنید.

با یک کلیک، شروع کنید!

حالا که با نحوۀ دریافت پیامک از طریق اینترنت آشنا شدید، وقتش رسیده که پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید. بر خلاف شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی پنل دست خودتان است و نیازی به حضور ادمین و پرداخت هزینۀ جانبی ندارد. همچنین بر خلاف سایت، محیط کاربری پنل بسیار آسان است و نیازی به دانش فنی تخصصی ندارد، پس خیلی راحت و با نوشتن یک پیامک می‌توانید با مخاطب در ارتباط و تعامل مستقیم باشید.

برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 021632404 تماس بگیرید. همچنین اگر در مورد نحوۀ دریافت و ارسال پیامک از طریق اینترنت سوالی دارید، از ویدئوهای آموزشی آپارات ملی پیامک استفاده کنید یا در قسمت نظرها برایمان بنویسید تا فوراً با شما تماس بگیریم.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود