35454-300x300

متن تبریک عید نوروز

در روزهای آخر سال حسابی بحث پیامک‌های تبریک سال نو رونق می‌گیرد. هرکسی به فراخور کسب و کار خود سعی دارد برای سازمان و پرسنل و مشتریان خود متن پیامک جذابی را طراحی و ارسال کند.

اما به این نکته دقت کرده‌اید که چرا باید از پیامک تبریک نوروز در کار خود استفاده کنیم؟

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.10% تخفیف!MPC10کپی کدبرای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنیدثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل اس‌ ام اس در واقع نرم‌افزار آنلاینی برای ارسال پیامک‌های انبوه و هدفمند است که با داشتن اینترنت می‌توانید به ناحیه کاربری خود متصل شوید و تبلیغات پیامکی خود را پس از ارسال از طریق پنل گزارش گیری نمایید.

چرا ارسال پیامک تبریک نوروز اهمیت دارد؟

ارسال اس‌ ام اس در مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز یک راه مطمعن برای یاداوری مشتریان قدیمی به نام و برند شماست تا دوباره از شما خرید داشته باشند در کنار این مزیت مهم با پیامک می‌توانید:

القای حس خوب با دریافت تبریک نوروز

هر مشتری از سازمان و مجموعه‌ای که اصل اول کار خود را مشتری مداری قرار داده است استقبال می‌کند. پس چه بهتر که با تعرفه‌ی مناسب پیامک هر چه بیشتر اصل مشتری مداری را برای مشتریان قدیمی و جدید خود پیاده سازید.

تبریک عید نوروز راه ساده وفادار کردن مشتریان

همانطور که در بالا اشاره کردیم با پیامک به سادگی می‌توانید در کنار کد تخفیف مشتریانی که از شما خرید داشته‌اند را مجددا به سفارش دعوت نمایید.

با ارسال پیامک تبریک سال نو در ذهن مشتری بمانید.

طبق آمار به دست آمده هر پیامک تبلیغاتی در ۹۸ درصد موارد در کمتر از ۲۰ ثانیه باز می‌شود و چه بهتر که از این فرصت استفاده نمایید و با پیامک‌های مناسبتی خیلی هوشمندانه مخاطب را در نظر بگیرید تا برند شما همیشه در خاطرشان ثبت شود.

ارسال پیشنهادات و تخفیفات به بهانه تبریک عید

این روزها دقیقا زمان مناسبی است برای کسب و کارهایی که یک سال به فروش و خلق درآمد رسیده اند. حالا وقت آن است نقاط ضعف و یا قوت‌تان را از مشتریان بپرسید تا در کنار یک مشتری‌یابی عالی به افزایش درآمد و گسترش کسب و کارتان برسید.تبریک عید نوروز

برقراری ارتباط دوستانه

همانطور که می‌دانید پیامک یک مسیر ارتباطی دوطرفه است و چه بهتر برای مشاغلی که با یک تبریک دوستانه مشتریان خود را به ارتباط با آن‌ها جذب نمایند.نمونه پیامک اداری

در ادامه نمونه پیامک‌های صمیمی برای شما را لیست کرده ایم.

ارسال تخفیف نوروزی در کنار پیامک تبریک عید

از هر چه بگذریم سخن تخفیف عیدانه خوشتر است. درست در این زمان شما می‌توانید با یک تیر چند نشان را بزنید، هم تخفیف انفجاری عید را داشته باشید و هم با یادآوری برند خود به مشتریان پیامک تبریک عید ارسال کنیم.

فقط فراموش نکنید: تخفیف عید باید یک تخفیف چشمگیر با درصد مشخص و زمان معین باشد و زمان پایان تخفیف را در پیامک قید کنید.

تبریک عید نوروز

نمونه پیامک اداری تبریک سال نو

در زیر برخی از نمونه پیامک تبریک نوروز 1401 برای ادارات آورده شده است.

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار / نوروز ، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارکدر شکفتن بهار ، عزت و کامیابی برایتان آرزومندمبهار با گلهایش ، سال نو با امید هایش مبارکتان بادبـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .بـهاران فیض دیگر دارد امسال / هوایش مشک و عنبردارد امسال عـــــروس قله ای پا میر و بابا / بدامن لعل و گوهر دارد امسال . . .

نمونه متن تبریک عید نوروز به صورت رسمی تبریک عید نوروز

در برخی موارد بهتر است متن تبریک عید نوروز به صورت رسمی نوشته شود. مانند:

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارکبهار با گلهایش و سال نو با امید هایش با آرزوی سالی خوش و سرشار از موفقیتبا ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارکبرآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال / مبارک بادت این روز و همه روز نوروزتان پیروزمی توان برگشت و آغاز خوبی داشت،اما میتوان آغاز کرد و پایان خوبی داشت… عیدبر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

نمونه متن صمیمی عیدنوروز نمونه متن صمیمی

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….><(((> ><(((> ><(((> من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم. سال نو مبارکامیدوارم عید با بوسه هایش بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .بهار آغاز فصل شکوفه ها طلوع امیدها و نوشدن روزها مبارکلحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه سال نو مبارک

نمونه متن تبریک سال نو

دیگر نمونه متن پیامک تبریک عید نوروز را میتوانید در زیر ببینید:

عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را نوروز 1401 بر شما مبارک . . .تا بهار دیگر فقط یک سلام به خورشید باقیست بهارتان درخشان روز و روزگارت خوشدی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید / جلوهء گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد بهار 1401 مبارکاگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .آمدن عید مبارک بادت امسال که آمدی به خانه ما ، عیدی نرود از یادت ! سال نو و نوروز باستانی مبارکچه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظها هایم زیاد باشدفروردین است و روز فـرودین / شادی و طرب را کنـد تلقیـن ای دو لب تو چو مـی مرا ده / کان باشـد رسم روز فـــرودیـن با آرزوی بهترین بهار برای شمادوره ی ما آدم های پاییزی تمام شد حالا دور دوره ی شما بهاری هاست امید وارم گل بکارید (بهار نوتون مبارک)ساقیا آمدن عید مبارک بادت امسال که آمدی به خانه ما ، عیدی نرود از یادت ! سال نو و نوروز باستانی مبارکبـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .

جمع‌بندیتبریک عید نوروز

با وجود تمام مزایا و و قابلیت‌هایی که پنل اس ام اس در زمان اعیاد به خصوص عید نوروز در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است، پیشنهاد می‌کنیم همین امروز برای شروع تبلیغات پیامکی تصمیم بگیرید.

اگر سوالی دارید در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا فوراً به آن پاسخ دهیم، همچنین برای مشاوره با تیم پشتیبانی و فروش می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود