بک لینک چیست و چرا باید لینک سازی کنیم؟

بک لینک چیست؟
بک لینک زمانی اتفاق می افتد که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهد.

برای خرید بک لینک با کیفیت میتوانید به سایت اپ بک لینک مراجعه کنید

بک لینک ها که به آن لینک های ورودی یا ورودی نیز گفته می شود، ارتباط خود را از طریق وب سایت های خارجی برقرار می کنند . این پیوندها از دامنه های خارجی به صفحات دامنه شما اشاره می کنند.

هر زمان که بک لینک ها رخ می دهند (به ویژه بک لینک های با کیفیت)، مانند دریافت یک رای برای یک صفحه وب است. هر چه از سایت های معتبر رای بیشتری کسب کنید، تاثیر مثبت بیشتری بر سئو سایت (رتبه بندی و دیده شدن جستجو) خواهد داشت.

نکته: پیوندها را دنبال کنید، ارزش پیوند را پاس می کنند، در حالی که پیوندهای NoFollow این کار را نمی کنند.

صاحبان سایت باید مطمئن شوند که از دستورالعمل‌های گوگل وبمستر در پیوندها پیروی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که پیوندهایی با کیفیت بالا که بخشی از طرح ساخت لینک نیستند جذب می‌کنند.

افزونه رایگان کروم را برای تجزیه و تحلیل محتوای فوری در سطح صفحه دانلود کنید

چرا بک لینک ها مهم هستند؟
بک لینک ها هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران نهایی مهم هستند.

بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تعیین کنند که سایت شما چقدر معتبر و مرتبط با کلمه کلیدی یا موضوعی است که برای آن رتبه بندی می کنید. علاوه بر این، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو است که سایر وب سایت های خارجی محتوای شما را تأیید می کنند.

اگر بسیاری از سایت‌ها به یک صفحه وب یا وب‌سایت یکسان پیوند دارند، موتورهای جستجو می‌توانند تفسیر کنند که آن محتوا ارزش پیوند دادن به آن را دارد و بنابراین ارزش رتبه‌بندی بالاتر در صفحه نتایج جستجوی Google را دارد.

برای سال‌ها، تعداد بک لینک‌ها نشانگر محبوبیت یک صفحه بود. اما امروزه تمرکز بیشتر روی کیفیت بک لینک هاست.

علاوه بر این، نقل شده است که گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی مختلف برای ارزیابی جایی که ممکن است یک صفحه وب در نتایج جستجو ظاهر شود، استفاده می کند.

بک لینک ها برای کاربر نهایی نیز مهم هستند زیرا بک لینک ها جستجوگران را با اطلاعاتی مرتبط می کنند که مشابه آنچه در همان موضوع در منابع دیگر نوشته شده است.

نمونه‌ای از این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کاربر نهایی در حال خواندن صفحه‌ای است که درباره «چگونه هزینه‌های مراقبت از کودک زنان را از نیروی کار بیرون می‌کشد» بحث می‌کند.

همانطور که به پایین می‌روند، ممکن است پیوند وب‌سایتی با مطالعه‌ای در مورد «چگونه افزایش هزینه‌های مراقبت از کودکان در 25 سال گذشته بر اشتغال زنان تأثیر گذاشته است» ببینند. در این مورد، یک بک لینک نقاط اتصال را برای اطلاعاتی ایجاد می کند که جستجوگر ممکن است علاقه مند به کلیک کردن باشد.

پیوند به عنوان یک ابر پیوند با متن توصیفی که به عنوان متن لنگر شناخته می شود ظاهر می شود . این متفاوت از متن اطراف ظاهر می شود، و نشان می دهد که اگر جستجوگر انتخاب کند پیوند وب سایت را دنبال کند، اطلاعات بیشتری فراتر از آنچه در صفحه ظاهر می شود وجود دارد.

این پیوند خارجی یک تجربه خوب ایجاد می کند زیرا در صورت نیاز کاربر را مستقیماً به اطلاعات اضافی مطلوب منتقل می کند.

چگونه بک لینک می سازید؟
اکنون که می دانید بک لینک ها مهم هستند، چگونه می توانید لینک های دیگر را به سایت خود بیاورید؟ بهترین استراتژی برای دریافت لینک های وب سایت به سایت شما چیست؟

ایجاد لینک برای موفقیت هر کمپین سئو در مورد رتبه بندی ارگانیک بسیار مهم است.

داشتن هزاران بک لینک یا فقط داشتن لینک از یک وب سایت تاثیری بر رتبه شما نخواهد داشت.

علیرغم کارآمد بودن در گذشته، این استراتژی ها قدیمی هستند. دستورالعمل های بک لینک امروزی حول محور محتوا و قدرت کلی شما در یک موضوع می چرخد ​​که می تواند با موارد زیر به دست آید:

وبلاگ نویسان مهمان در سایت شما محتوا ایجاد می کنند
تحقیق اصلی با بینش
ایجاد روابط با اینفلوئنسرها
پست های وبلاگ با کیفیت را برای سایت های دیگر در صنعت خود بنویسید
احیای پیوند
همچنین راه های زیادی برای مدیریت و درک پروفایل بک لینک شما وجود دارد.  Majestic، Buzzstream و Moz ابزارهایی را برای کمک به مدیریت URL ها و بهینه سازی نمایه پیوند خود ارائه می دهند.

seoClarity یکپارچه سازی با Majestic، بزرگترین پایگاه داده فهرست پیوند، ارائه می دهد که مدیریت پروفایل پیوند را در کل استراتژی SEO و بازاریابی دیجیتال شما ادغام می کند.

شما میتوانید بقیه این مطلب را در مقاله نکات لینک سازی بخوانید

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود