fjdojfc

برگزاری سمینار و همایش‌های مهم با یک پیامک !

وقتی بخواهید برای مجموعه‌تان همایش برگزار کنید یا سمیناری داشته باشید، انتخابهای مختلفی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات دارید. مثلاً می‌توانید تیزر ویدئویی تهیه کنید و سراغ شبکه‌های احتماعی بروید. می‌توانید با تبلیغات محیطی شروع کنید که شاید خیلی هزینۀ زیادی مجموعه تحمیل کند. حتی می‌توانید گوگل را به دنبال پیدا کردن یک روش تبلیغاتی بهتر جستجو کنید. اما دست نگه دارید! قبل از جستجو در گوگل می‌خواهم یک روش دیگر یعنی دربارۀ ارسال اس ام اس دعوت به سمینار با شما صحبت کنم، یعنی همان روشی که حتماً در ادامۀ جستجویتان به آن خواهید رسید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.10% تخفیف!MPC10کپی کدبرای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنیدثبت نام و ارسال پیامک آنی

ارسال اس ام اس در کنار حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی و یک سایت پر و پیمان می‌تواند هم اعتبار بیشتری برایتان همراه داشته باشد و هم موجب اطمینان بیشتر مخاطبان به شما شود.

خب حالا از کجا باید شروع کنید؟!

قدم اول، ثبت‌نام پنل پیامکی

برای ارسال اس ام اس دعوت به سمینار اول از همه باید پنل پیامکی داشته باشید، یعنی نرم افزار آنلاینی که برای ارسال انبوه پیامک و مدیریت این پیام‌های ارسالی استفاده می‌شود.

در کنار ارسال انبوه، پنل پیامکی در صورت داشتن خط اختصاصی قابلیت دریافت پیامک پاسخ مشتری را نیز دارد. به این ترتیب پنل یک پکیج تمام عیار از همه آن جیزهاییست که شما برای کارتان یعنی برای ارسال ارسال اس ام اس دعوت به سمینار و همایش نیاز دارید.

من توصیه میکنم این پنل را از شرکت ملی پیامک تهیه کنید. یعنی مدارکتان را جهت احراز هویت به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی به تیم پشتیبانی تحویل دهید، هزینه مقرون‌به‌صرفه پنل را پرداخت کنید و سپس با دریافت نام کاربری و رمز عبور وارد محیط کاربری پنل شوید و شروع به ارسال پیامک کنید.

خب حالا یک سوال مهم، اصلا چرا کاربران باید تصمیم بگیرند که به جای تبلیغات محیطی یا تهیه تیزر ویدئویی سراغ ارسال پیامک بروند؟! در ادامه این مزایا را بر اساس قابلیت‌هایی که پنل ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد، توضیح خواهم داد.

مزایای ارسال اس ام اس دعوت به سمینار

خب حالا یک سوال مهم! کاربران چرا باید سراغ ارسال اس ام اس دعوت به سمینار بروند؟

مزایای اس ام اس دعوت به سمینارارسال پیامک هزینه و تعرفه مناسب‌تری دارد و از طرف دیگر بلافاصله به دست مشتری می‌رسد، یعنی مثلاٌ در ارسال انبوه پیامک شما نهایتاً تا 15 دقیقه به دست تعداد زیادی از مخاطبانتان می رسد. در صورتی که مثلاً در تبلیغات محیطی شما نه تنها هزینۀ زیادی پرداخت می‌کنید بلکه از نتیجه تبلیغ یعنی اینکه واقعاٌ به دست همه مخاطبان می رسد یا توسط آن ها خوانده می‌شود مطلع نیستید.

از طرف دیگر پنل پیامکی با ارائۀ فایل گزارش دقیقاً به کاربر نشان می‌دهد که چه تعداد پیامک به دست مشتری رسیده و چه تعدادی در لیست سیاه هستند. اگر این ارسال اس ام اس دعوت به سمینار حاوی لینک باشد و کاربر از قبل از طریق کوتاه کننده لینک متن پیامک را به صورت اس ام اس لینکدار استاندارد آماده کرده باشد، حتی کاربر می‌تواند بررسی کند که چند نفر روی لینک موردنظر کلیک کردند. در نتیجه شما یک تحلیل تمام و کمال از دعوتنامه ارسالی‌تان خواهید داشت.

کاربر از طریق پنل به بانک شماره‌های انبوه هم دسترسی دارد و می‌تواند تعداد بیشتری را به سمنار دعوت کنید. در صورتی که باز هم از طریق تبلیغات محیطی یا تبلیغات اینستاگرامی کاربر به تک‌تک مخاطبان دسترسی نداشته و حتی نمی‌تواند مطمئن باشد که آن ها پیامش خوانده شده یا خیر؟!

البته مزایای ارسال اس ام اس دعوت به سمینار به این معنا نیست که باید بیخیال دیگر روش‌ها شوید، بلکه شما باید از مجموعۀ ابزارها استفاده کنید و با توجه به قابلیت‌هایی که پنل در اختیارتان قرار داده، حساب ویژه‌ای روی ارسال اس ام اس تبلیغاتی باز کنید

قابلیت ویژه‌ای به نام کارت ویزیت الکترونیکی!

از طریق پنل اس ام اس بعد از پایان سمینار می‌توانید کارت ویزیت الکترونیکی، شامل تلفن، آدرس سایت و …؛ را به صورت اس ام اس برای مخاطبانتان بفرستید و دیگر نگران گم شدن اطلاعات مهم نباشید. شرکت‌کنندگان همایش هم می‌توانند با تمایل خودشان در خبرنامه پیامکی و باشگاه مشتریان مجموعه عضو شوند و اولین افرادی باشند که در جریان اخبار، اطلاعات و سمینارهای بعدی قرار می‌گیرند.

نمونه متن برای پیامک دعوت به سمینار

احتمالاً حالا می‌پرسید که مجموعۀ شما برای اس ام اس دعوت به سمینار ایده از کجا بیاورد؟! در ادامه چند نمونه متن برایتان آماده کردیم که می‌تواند حسابی به شما کمک کند. این نمونه متن2ها هم برای تبلیغات است و هم از کاربران برای عضویت در خبرنامه پیامکی دعوت کرده است

همایش 100 آرایشگر برتر کشور
تهران – نیاوران
23 مهر
اطلاعات ارسال 9
ورکشاپ رایگان و حضوری
آموزش تخصصی میکرو بلیدینگ
تهران
ارسال ۱
ثبت نام مجازی و رایگان در همایش بین المللی مکتب شهید سلیمانی: mgt.ihu.ac.ir
دانشگاه جامع امام حسین(ع)
همایش ویژه هتلداران و برگزارکنندگان تور
تهران، هتل استقلال
ارسال لینک ثبت‌نام ۱

اس ام اس همایش را همین حالا ارسال کنید.

پنل اس ام اس دعوت به سمینارتا اینجا با معرفی قابلیت‌ها و مزایای ارسال اس ام اس دعوت به سمینار تعدادی هم نمونه متن به عنوان ایده برایتان آوردیم. همچنین به این مورد هم اشاره کردیم که بهتر است از تمام ابزارهای تبلیغاتی برای معرفی همایش و سمینارتان استفاده کنید و با یک هزینۀ مناسب تعداد زیادی از مخاطبان را دعوت کنید.

برای دریافت و ثبت‌نام پنل می‌توانید همین حالا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرند و نهایتاً تا سه ساعت پنل پیامکی‌تان فعال شود. با فعالسازی پنل بلافاصله می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید و دعوتنامه سمینار، همایش، کنگره یا وبینارتان را برای تعداد زیادی از مخاطبان بفرستید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود