automation-sms1-1024x791

افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس

بسیاری از سایت‌ها نیاز به ارسال پیامک زماندار به دلایل متفاوتی همچون مارکتینگ، پیگیری و تشکر از مشتریان و … دارند. افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس به شما این امکان را خواهد داد تا پیامک‌های مورد نیاز خود برای ووکامرس، دیجیتس و یا گرویتی فرم را در ساعات مقرر برای کاربران ارسال نمایید.

با استفاده از افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس خواهید توانست تا پس از گذشت مدت زمان مشخص (که توسط مدیر سایت تعیین می‌شود) برای افرادی که در سایت شما از طریق افزونه دیجیتس ثبت‌نام کردند، پیامک خوشامدگویی ارسال کنید.

و یا با گذشت زمان مقرر از هر کدام یک از وضعیت سفارشات برای کاربران، پیامک ارسال شود و به عبارت دیگر ارسال پیامک زماندار در ووکامرس نیز فراهم می‌گردد.

همچنین افزونه ارسال پیامک زماندار قابلیت ارسال پیامک برای هر کدام از فرم‌هایی که در سایت شما توسط گرویتی فرم ایجاد می‌شود را نیز داراست.

افزونه ارسال پیامک زماندار برای وردپرس توسط مجموعه راستچین ارائه می‌گردد و برای تهیه پلاگین می‌توانید بر روی لینک خرید کلیک کنید.

وب‌سایتت رو به پیامک مجهز کن!

با ارسال پیامک در هنگام ثبت‌نام مشتری را احراز هویت کنید و خیال مشتری را پس از خرید با یک پیامک راحت کنید!10% تخفیف!API10کپی کدبرای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنیدثبت نام و ارسال پیامک آنی

امکانات افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس

امکانات اصلی افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس عبارتند از:

  • تعیین ارسال پیامک زمان بندی، پس از مدت زمان مشخص و دلخواه پس از انجام خرید
  • ارسال پیامک زمان‌بندی شده پس از ثبت نام کاربران از طریق افزونه دیجیتس
  • ارسال پیامک زمان بندی شده برای تمامی محصولات خریداری شده در ووکامرس
  • ارسال پیامک زماندار پس از (حداقل) یک روز برای کاربرانی که فرم گرویتی را تکمیل کرده باشند.

تنظیم و راه اندازی افزونه ارسال پیامک زماندار

پس از اینکه افزونه را تهیه نموده و بر روی سایت وردپرسی خود نصب کردید. از منوی اصلی وردپرس، بر روی گزینه "پیامک زمان دار" کلیک کنید.

تب تنظیمات

در این بخش اتصال افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس، از طریق وب سرویس با پنل پیامکی شما در سامانه ملی پیامک صورت می‌گیرد.

سامانه پیامک: در لیست کشویی گزینه "ملی پیامک" را انتخاب نمایید.

نام کاربری / api key : نام کاربری مربوط به پنل پیامکی شما در سامانه ملی پیامک

رمز عبور: رمز عبور مربوط به پنل پیامکی شما در سامانه ملی پیامک

خط ارسال کننده: شماره اختصاصی ارسال کننده پیامک مربوط به پنل کاربری شما.

ساعت ارسال پیامک پیشفرض: زمان ارسال پیامک.

پس از اینکه تمامی اطلاعات به درستی وارد شود و بر روی ذخیره کلیک کنید، در بخش "میزان اعتبار"، اعتبار پیامکی مربوط به پنل کاربری شما در سامانه ملی پیامک نمایش داده خواهد شد.

برای ارسال زماندار ووکامرس به صفحه ویرایش محصول مورد نظر بروید

توجه داشته باشید که برای ارسال پیامک زماندار در ووکامرس باید تنظیمات را در بخش ویرایش محصول انجام دهید.

به عنوان مثال در صورتی که کاربری سفارش خود را لغو کرده باشد، پیامک لینک نظرسنجی یا کد تخفیف به منظور تشویق کاربر برای خرید محصول ارسال نمایید.

ارسال پیامک زماندار در ووکامرس

اگر وارد بخش محصولات سایت خود شوید، در صفحه ویرایش محصول گزینه "ارسال پیامک زماندار" مشاهده می‌شود.

که با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن" می‌توانید برای هر کدام از وضعیت‌های سفارش محصول مورد نظر، پیامک زماندار را تنظیم نمایید.

در ارسال پیامک زماندار در ووکامرس گزینه‌های زمان (روز)، وضعیت سفارش (تکمیل شده، لغو شده و …) ساعت ارسال و متن پیامک قابل ویرایش می‌باشند.

تب تنظیمات ثبت نام کاربر در افزونه ارسال پیامک زماندار

تنظیمات ثبت نام کاربر

افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس به شما این امکان را خواهد داد تا در صورت استفاده از افزونه ارسال کد تایید پیامکی ثبت نام و ورود دیجیتس، برای کاربران سایت خود پیامک زماندار ارسال فرمایید.

این بخش شما را قادر خواهد ساخت تا در زمان معین شده، پیامک‌هایی همچون خوشامدگویی به کاربر، کد تخفیف اولین خرید و یا اطلاع رسانی‌های مورد نیاز را از طریق پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک برای ثبت نام دیجیتس: اگر این گزینه غیرفعال باشد، هیچ کدام از تنظیمات (که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید) اعمال نخواهد شد.

انتخاب فیلد کاستوم شماره موبایل: همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، برای این بخش می‌بایست فیلد مربوط به شماره تلفن در افزونه دیجیتس را انتخاب کنید.

بصورت پیش فرض ووکامرس از فیلد "billing_phone" استفاده می‌کند.

اما اگر از افزونه‌ی دیگری برای دریافت شماره موبایل کاربران در بخش ورود و ثبت نام استفاده می‌کنید، می‌بایست فیلد شماره تلفن مربوط به همان افزونه را در این بخش انتخاب نمایید.

اضافه کردن: پس از اینکه تنظیمات فوق را انجام دادید، با کلیک بر روی دکمه اضافه کردن، می‌توانید روز ، ساعت و متن مربوط به پیامک‌های زمانداری که پس از ثبت نام برای کاربران ارسال خواهد شد را مشخص کنید.

تنظیمات Gravity From

ممکن است شما در سایت وردپرسی خود از یک یا چند فرم که توسط افزونه گرویتی فرم ایجاد شده، استفاده نمایید. تا از این طریق اطلاعات مورد نیاز را از کاربران دریافت نمایید.

و یا اینکه برای مواردی همچون پشتیبانی، دریافت نظرات و … از افزونه فرم ساز گرویتی فرم استفاده نمایید.

با استفاده از این افزونه در کنار ارسال افزونه ارسال پیامک رایگان گرویتی فرم، ارسال پیامک زماندار در گرویتی فرم نیز برای شما فراهم خواهد شد.

ارسال پیامک در گرویتی فرم

در این بخش مطابق با تصویر فوق، ابتدا فرم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سپس فیلد مربوط به شماره تلفن که در فرم مورد نظر ایجاد کرده بودید را انتخاب نمایید. و در گام آخر با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن" تنظیمات مربوط به زمان، ساعت و متن پیامک را تکمیل کنید.

در نظر داشته باشید، همانطور که افزونه گرویتی فرم از منطق شرطی پشتیبانی می‌کند، در بخش تنظیمات Gravity Form در افزونه ارسال پیامک زماندار نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌شود.

ارسال پیامک زماناندار برای کل محصولات سایت

در این بخش از افزونه ارسال پیامک زماندار، شما می‌توانید برای تمامی محصولات سایت خود بصورت یکجا ارسال پیامک داشته باشید.

بدین صورت که یک پیامک زماندار مشخص برای خریداران تمامی محصولات در زمان تعیین شده ارسال خواهد شد.

کلام آخر

افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید پس از گذشت مدت زمانی مشخص از تعامل کاربر با سایت شما، با ایشان در ارتباط باشید.

از آنها دعوت نمایید که مجدد به سایت شما مراجعه کنند و یا اینکه با استفاده از روش‌های متفاوت بازاریابی پیامکی آنها را به خرید دوباره در سایت شما تشویق نمایید.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه آزمایشگاه افزونه سامانه ملی پیامک، از دیگر افزونه‌های وردپرس/ووکامرسی که توسط ملی پیامک پشتیبانی می‌شود را نیز مشاهده و در صورت تمایل دریافت نمایید.

و یا برای دریافت مشاوره‌های دقیق‌تر در زمینه تهیه پنل پیامکی و افزونه‌های ما با شماره 02163404 و داخلی 1 تماس حاصل نمایید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود