کمپینهای تبلیغاتی که بر اساس پیامک طراحی میشوند یکی از موفقترین و بهترین کمپینهای تبلیغاتی هستند. کمپین پیامک تبلیغاتی، به دلیل در دسترستر بودن، به عنوان بهترین ابزار برای ارتباط با مشتری، شناخته میشوند. امروزه کسب و کارهای کوچک، کمپین تبلیغاتی خود را بر اساس استفاده از پیامک طراحی میکنند. بر این اساس، بسیاری بر این گمان هستند که کمپینهای تبلیغاتی تنها برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارند. این در حالیست که اغلب کسب و کارهای بزرگ نیز، با وجود استفاده از رسانههای مختلفی مثل اینترنت و شبکههای اجتماعی برای تبلیغات خود، کمپین پیامک تبلیغاتی را به دلیل در دسترس بودن برای مشتری، یکی از بهترین کمپینها برای فروش و حفظ مشتری هستند. در این مقاله به بررسی نحوه اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی در کسب و کارها میپردازیم.
نحوه اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی
برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی، نیازمند یک پنل پیامک معتبر هستید. انتخاب یک پنل پیامک استاندارد که از تمامی امکانات برخوردار باشد میتواند شما را برای اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی آماده کند. اجرای کمپین تبلیغاتی از طریق پیامک، به خلاقیت و هنر شما بستگی دارد. امکاناتی که پنل پیامک در اختیار شما قرار میدهد یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. اگر قصد دارید کمپین پیامک تبلیغاتی را به بهترین شکل اجرا کنید بهتر است تنها به ارسال متن از طریق پیامک، اکتفا نکنید. از طریق پیامکهای چند رسانهای از جمله عکس و ارسال پیامک صوتی میتوانید بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین با خرید پنل اس ام اس ملی پیامک، میتوانید از امکانات آن برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی استفاده کرده و با مشتریان خود تعامل کنید.
ارسال پیامک انبوه
یکی از راههای اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک انبوه است. در ارسال پیامک انبوه، مشتریان، باید متنهای مورد نظر شما را بخوانند تا بتوانند ارتباط بهتری برقرار کنند. در ارسال پیامک انبوه، از متن صوتی هم میتوانید استفاده کنید. پس بهتر است محتوایی را که برای متن نوشتاری یا متن صوتی پیامک تبلیغاتی خود انتخاب میکند استاندارد باشد. انتخاب درست محتوای پیام، سبب میشود بهتر بتوانید به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید. برای ارسال پیامک انبوه، بهتر است متن خود را کوتاه انتخاب کرده و محتوایی جذاب ارسال کنید تا مشتری به سمت شما سوق داده شود. برای کمپین پیامک تبلیغاتی خود میتوانید از ارسال انبوه پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده کرده و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
Greg Hickman از استراتژیستهای بازاریابی پیامکی بود. وی در پیامکهای خود ملاقاتهای خود را به مشتریان یادآوری میکرد. هیکمن در مورد کمپین پیامک تبلیغاتی برای بازاریابی میگوید:
بازاریابی از طریق پنل پیامک، از موثرترین کانالهای بازاریابی است. اما نحوه ارسال پیام در این پنلها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا پیامها باید منحصر به فرد و حاوی پیشنهادات فوقالعاده برای مشتریان باشند تا سبب جذب مشتری و ایجاد سرمایهگذاری شوند.
محتوای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی باید چگونه باشد؟
محتوای پیام از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا این محتواست که بر نتیجه موثر است. شما برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی تنها نیاز به چند لحظه زمان دارید اما برای تاثیرگذار بودن این پیامک، باید ساعتها وقت بگذارید تا یک متن منحصر به فرد خلق کنید تا منجر به پیاده سازی بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی شود. بنابراین نوشتن محتوای متن و زمان ارسال آن یکی از مهمترین موارد در اجرای یک کمپین پیامک تبلیغاتی است.
برای اجرای یک کمپین پیامک تبلیغاتی هدفمند، بهتر است مشتریان را در گروههای مختلف تفکیک کنیم. زیرا ارسال محتوای یک پیامک تبلیغاتی برای یک مشتری تازه وارد، ممکن است برای یک مشتری قدیمی وفادار، نه تنها جذاب نباشد بلکه سبب ایجاد نارضایتی و دور شدن وی از کمپین تبلیغاتی شود. بنابراین ضرورت تفکیک مشتریان برای دست یافتن به نتیجه درست، یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی است.
زمان ارسال پیامک توسط پنل پیامک
کمپین پیامک تبلیغاتی، با مشخص کردن زمان برای ارسال پیام تبلیغی، سبب ایجاد پیشرفت در زمینه کسب و کار میشود. زمان ارسال پیام از این جهت اهمیت دارد که یک پیامک میتواند در یک روز خاص ارسال شود و مشتری را بلافاصله جذب خود کند. ارتباط صحیح با مشتریان و زمان مناسب این ارتباط، یکی از موارد مهم در زمینه جذب مشتری است.
بنابراین در هنگام ثبت نام مشتری در کمپین تبلیغاتی، بهتر است وی را در جریان زمان و میزان پیامی که برای وی ارسال میشود قرار دهید. حتی راهی برای لغو پیام توسط مشتری در پنل پیامکی، لحاظ شود که در صورت خواست مشتری، ارسال پیام توسط وی لغو شود.
برای ایجاد بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی، نیازمند ایجاد محتوای منحصر به فرد، پنل پیامکی استاندارد، ارسال انبوه، تشخیص زمان مناسب و تفکیک مشتریان بر اساس مواردی مثل سن مشتری، جنس مشتری یا سایر مواردی که بتوان از طریق آن مشتریان را دستهبندی کرد هستیم.
شناسایی مخاطب برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی
برای ایجاد یک کمپین پیامک تبلیغاتی صحیح باید مخاطبان خود را شناسایی کنید. شناخت زبان مشتری، از مهمترین ابزار جهت تبلیغات موفق است. برای داشتن یک کمپین پیامک تبلیغاتی، باید ویژگیهای محصول خود را به مشتری معرفی کرده و بر مزایای آن تاکید کنید. یکی از مهمترین مواردی که باید در متن پیامکهای شما برای مشتریان، گنجانده شود تصویر برند شما است. لوگوی برند خود را باید در ذهن مشتری، ثبت کنید. شاید تصور کنید که چگونه از طریق پیامک میتوان برند را تثبیت کرد. تکرار نام برند به میزان مناسب سبب تثبیت آن در ذهن مخاطب و مشتری میشود. با ارتباط گرفتن مشتری از راه مستقیم، میتوان لوگوی برند را به وی معرفی کرد تا تصویر آن در ذهن وی ساخته شود.
هزینه پنل پیامکی برای تبلیغات
بهتر است بدانید اجرای کمپین تبلیغاتی از راه پیامک، هزینهبر است. بنابراین تبلیغات، محلی برای صرفهجویی در هزینه نخواهد بود. اگر به دنبال این هستید که بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی را داشته باشید، یک پنل پیامکی استاندارد را خریداری کنید. این نوع پنلها معمولا از تعرفههای بالایی برخوردار هستند. بنابراین بهتر است قبل از راه انداختن کمپین، هزینه تبلیغات خود را برآورد کنید. همچنین بهتر است اجازه ندهید میزان بودجه شما، کمپین تبلیغاتی مورد نظرتان را هدایت کند. زیرا در این صورت، نمیتوانید تبلیغات خود را درست مدیریت کنید، چون فکر شما دائم بر روی بودجه متمرکز شده و شما را از فکر کردن به تبلیغات خلاقانه و متنوع، باز میدارد.
ایجاد تنوع در کمپین تبلیغاتی
شرکتهای بزرگ در کمپین پیامک تبلیغاتی، مکان تبلیغاتی خود را بر اساس قیمت و نرخ بازگشت سرمایه انتخاب میکنند. بنابراین بهتر است روی یک مکان، برای تبلیغ تمرکز کنید. برخی کسب و کارها تلاش میکنند تمام بازار را زیر تمرکز خود قرار دهند. این شیوه، جواب نمیدهد زیرا برای موفقیت در یک کمپین پیامک تبلیغاتی، باید مخاطب آن کمپین تعیین شده و برای یک محصول خاص تبلیغ شود.
مزایای اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی
طراحی کمپین پیامک تبلیغاتی هنری است که شرکتها با استفاده از آن، مشتریان خود را پیدا کرده و از طریق برقراری ارتباط با آنها، یک کانال بازاریابی ایجاد کرده و فروش خود را بالا میبرند. کمپین پیامک تبلیغاتی امکان مکالمه با همه مشتریان را فراهم کرده و در دنیایی که تنوع رنگارنگش، هر لحظه توجه افراد را به جایی جلب میکند، شانس جلب توجه به برند شما و افزایش فروش محصول را ایجاد میکند.
نتیجهگیری
برای دست یافتن به اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی، باید با مشتریان خود ارتباط ویژه داشته باشید، نظر آنها را بخواهید و حتی گاهی سلایق آنها را جویا شوید. اهمیت دادن به نظرات مخاطبان و مشتریان سبب میشود که آنها اطمینان حاصل کنند که شما برای آنها احترام قائل هستید و نظر آنها برایتان اهمیت دارد. کمپین پیامک تبلیغاتی به دلیل در دسترس بودن، بهترین گزینه برای تبلیغات است. اگر کسب و کاری دارید و به دنبال این هستید که تبلیغات خود را از طریق پیامک دنبال کرده و یک کمپین تبلیغاتی عالی را ارائه دهید بهتر است پنل اس ام اس ملی پیامک را خریداری کرده و از امکانات آن برای تشکیل یک کمپین اس ام اس تبلیغاتی فوقالعاده استفاده کنید تا کسب و کار شما رونق بیشتری بگیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه سامانه پیام کوتاه مناسب با کسب و کار خود میتوانید به صفحه تعرفهها مراجعه کرده و یکی از بستههای پیشنهادی ما را خریداری کنید؛ یا اینکه با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک به صورت رایگان مشاورههای لازم در خصوص خدمات ارسال پیامک از طریق اینترنت را به شما ارائه کنند.
یک دیدگاه بگذارید