بهترین فیلترهای تصفیه آب تولید کارخانه پالایه سازان

بهترین فیلترهای تصفیه آب تولید کارخانه پالایه سازان

امروزه و با وجود آلودگی‌های موجود در محیط، از فیلترهای تصفیه آب چه در صنعت و چه در منازل استفاده می‌شود. از این رو، برای انتخاب و خرید فیلتر تصفیه مناسب، باید نوع مصرف فیلتر و همچنین کیفیت ساخت آن را در نظر بگیریم. فیلترها، انواع مختلفی دارند که هرکدام برای مرحله‌ای خاص از عمل فیلتراسیون به کار گرفته می‌شوند.

همچنین، هر کدام از این فیلترها آلودگی خاصی را از آب پاک می‌کنند. به همین دلیل، باید از آلاینده‌های موجود در آب مصرفی اطلاعات کافی داشته باشیم و بر اساس آن اقدام به خرید یک فیلتر تصفیه آب مناسب کنیم. برای خرید فیلتر تصفیه آب مناسب، معیارهای مختلفی وجود دارد. شرکت‌های سازنده این فیلترها ، باید تمام اصول را در مورد ساخت و طراحی فیلتر مناسب رعایت کنند. در این گزارش به معرفی یکی از این شرکت‌ها و محصولات متنوع آن در زمینه تصفیه آب می‌پردازیم.

انواع فیلتر تصفیه آب پالایه سازان

انواع فیلتر تصفیه آب پالایه سازان

فیلترها با توجه به نوع عملکردی که در برابر آلودگی‌های مختلف دارند، انواع متفاوتی دارند. شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف، برای مصارف گوناگون انواع این فیلترها را تولید می‌کنند. یکی از این کارخانه‌های داخلی که اقدام به تولید اتواع مختلف فیلتر تصفیه آب با ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌کند، کارخانه پالایه سازان است. در ادامه، برخی از تولیدات این شرکت را به شما معرفی می‌کنیم.

·         فیلتر ممبران پالایه سازان؛ منتسب برای مصارف خانگی و صنعتی

نشل جدید فیلترهای تصفیه آب ، فیلتر ممبران است که هم برای دستگاه تصفیه آب خانگی و هم برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلتر، عمل تصفیه آب را بدون نیاز به مواد افزودنی و از طریق فرایندهای مختلف مانند اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون انجام می‌دهد. فیلتر ممبرانی که توسط کارخانه پالایه سازان تولید می‌شود، برای حذف آلاینده‌های شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی آب بسیار موثر عمل می‌کند. کارخانه پالایه سازان، این فیلتر را در سه نوع صنعتی، نیمه صنعتی  و خانگی تولید می‌کنند. هرکدام از این انواع، برای پالایش و فیلتر حجم خاصی از آب استفاده می‌شوند.

·         فیلتر الیافی؛ پرکاربردترین فیلتر برای مصارف خانگی

آب شرب شهری در بسیاری از شهرهای بزرگ و صنعتی ایران، قبل از مصرف نیاز به تصفیه و فیلتر دارد. از این رو، یکی از بهترین و پرکاربردترین فیلترها به نام فیلتر الیافی، وارد عمل شده و برای انجام عمل فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب قرار می‌گیرد. این فیلترها، عموما در مرحله اول در دستگاه تصفیه آب، مورد استفاده قرار می‌گیرند و از نظر قیمت مناسب و نسبتا ارزانی که دارند، برای مصارف خانگی مناسب هستند. با این فیلترها، آلایندگی فیزیکی آب در مرحله اول تصفیه، گرفته می‌شود.

در کارخانه پالایه سازان ، سه نوع خانگی با ابعاد 10 اینچ، نیمه صنعتی با ابعاد 20 اینچی و فیلتر الیافی صنعتی با ابعاد 30 تا 60 اینچ تولید و روانه بازار می‌شود.

·         فیلتر کربنی؛ مناسب‌ترین فیلتر برای حذف مواد آلی

این فیلترها، مواد آلی و کلر را از آب حذف کرده و باعث می‌شود که آب پس از عبور از آن، بو یا طعم نامطبوع نداشته باشد. این کار، به وسیله فرایند جذب سطحی میان ذرات آب و فیلتر صورت می‌گیرد. فیلترهای کربنی، در سه نوع فیلتر گرانول، فیلتر کربن بلاک و فیلتر پست کربن در کارخانه پالایه سازان تولید می‌شوند

فیلتر کربن گرانول

فیلتر کربن گرانول که با نام فیلتر پودری نیز شناخته می‌شود، سازگاری زیست محیطی خوبی دارد و با استفاده از فرایند اکسیداسیون، بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیلتر بلاک نیز ساختاری مشابه فیلتر الیافی دارد و در واقع همان فیلتر پودری است که به صورت فشرده درآمده است.

·         فیلتر INLINE و نخ تابیده؛ محصولات متنوع پالایه سازان

فیلترهای نخ تابیده، در بازار به نام صافی نخی نیز شناخته می‌شوند. این نوع فیلترها، برای فیلتر کردن گل و لای، لجن و شن و ماسه درون آب کاربرد دارند. این فیلتر در دستگاه‌هایی  که با روش اسمز معکوس کار می‌کنند، کارایی ندارند. همچنین در محیط‌هایی که گل و لای و لجن زیادی داشته باشند نیز عمر این فیلترها کوتاه بوده و باید تعویض شوند. این فیلترها برای دستگاه‌هایی که با روش فیلتراسیون کار می‌کنند، مناسب خواهند بود.

فیلترهای  INLINE، مزیت‌های مختلفی دارند؛ از جمله اینکه هنگام تعویض، تنها کافیست دو سر شلنگ آب را از کپسول فیلتر قبلی باز کرده، فیلتر جدید را جاگزین و شلنگ‌ها را مجددا وصل کنید. با این کار، نشتی آب به حداقل می‌رسد و صافی نیز با دست شما تماسی نخواهد داشت.

شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی در ایران اقدام به تولید فیلترهای تصفیه می‌کنند. یکی از بهترین و معتبرترین این شرکت‌ها، کارخانه پالایه سازان است که در این زمینه تولیدات متنوعی را برای مصارف مختلف روانه بازار می‌کند.

زمان تعویض اتواع فیلترهای تصفیه آب خانگی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام استفاده از فیلترهای تصفیه آب در نظر داشته باشید، زمان تعویض آن‌ها است. برخی از فیلترها مانند فیلتر نخ تابیده، با توجه به حجم آبی که تصفیه می‌کنند و یا نوع آلاینده، نیاز به تعویض زیادی دارند. در مورد فیلتر‌های کربنی، پس از 6 ماه، کارایی آن‌ها پایین آمده و نیاز به تعویض دارند؛ زیرا پس از این مدت، دیگر قادر به حذف کلر یا دیگر مواد آلی آب نخواهند بود. از این رو، عدم تعویض به موقع آن‌ها موجب آسیب رساندن به سیستم ایمنی بدن می‌شود.

به طور کلی، هدف اصلی از دستگاه تصفیه آب و استفاده از فیلتر تصفیه، استفاده از آب تمیز و سالم است. وقتی فیلترها به موقع تعویض نمی‌شوند، این کار نتیجه عکس خواهد داد و مواد مضر و رسوبی در آب بیشتر خواهند شد؛ بنابراین هنگام خرید فیلتر، به زمان قابل استفاده آن‌ها نیز توجه کنید.

فیلترهای تولید شده توسط کارخانه‌های معتبر مانند پالایه سازان ، از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود و زمان استفاده آن‌ها نیز مناسب است.

پالایه سازان؛ بهترین کارخانه تولید کننده فیلترهای تصفیه آب

استفاده از فیلترها و دستگاه‌های تصفیه آب ، یکی از مواردی است که روز به روز در حال افزایش است. از طرف دیگر، تولید کنندگان این محصولات نیز در تولیدات خود، تنوع زیادی ایجاد کرده‌اند.

پالایه سازان

یکی از این کارخانه‌ها که در این زمینه، جزء اولین‌ها نیز محسوب می‌شود، کارخانه پالایه سازان است. در این کارخانه، انواع فیلترهای تصفیه آب برای مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت، در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه آب نیز جزء کارخانه‌های فعال کشور محسوب می‌شود و محصولات اورجینال را با تضمین کالا ارائه می‌کند.

اگر شما نیز می‌خواهید برای منزل خود و یا مجموعه صنعتی خاصی اقدام به خرید فیلتر یا دستگاه تصفیه کنید، می‌توانید از طریق سایت پالایه سازان ، کاتالوگ‌های دیجیتالی آن‌ها را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود، اقدام به خرید کنید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود