ارمنستان چیست؟ درباره جاهای دیدنی ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که با ایران مرز مشترک دارد و به خاطر جاذبه های گردشگری و مقاصد تجاری که دارد در طول سال افراد زیادی از کشورمان با خرید تور مسافرتی ارمنستان راهی این کشور همسایه می شوند. این کشور عمده درآمد خود را از صنعت گردشکری کسب می کند. اگر شما قصد سفر به ارمنستان را دارید ما به شما استفاده از تورهای سایت مسیر سبز را پیشنهاد میکنیم. هزینه-سفر-به-ارمنستان

رزرو و خرید تور لحظه آخری ارمنستان

کشور ارمنستان در واقع بخشی به جای مانده از تاریخ مردم ارامنه در فلات می باشد. جاذبه های گردشگری در این کشور متنوع می باشد به همین دلیل همیشه گردشگران زیادی از سراسر دنیا خصوصا ایران را به خود جذب کرده است. مردمان خونگرم و مهربان با آداب و رسوم خاص کشور ارمنستان را به یک انتخاب بسیار خوب برای سفر تبدیل کرده است. اگر شما هم قصد سفر و خرید تور ارمنستان را دارید به سایت مسیر سبز ” masirsabz.net ” مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

مکان های دیدنی و جاذبه های گردشکری ارمنستان

با سفر به ارمنستان شما از تفریحات بی شمار و جاذبه های گردشگری دلپذیر این کشور دیدن خواهید کرد. از جمله جاذبه های گردشگری در ارمنستان می توانیم به صومعه خور ویراپ که در همسایگی کوه آرارات قرار دارد , پارک شگفت انگیز و دیدنی ملی شیکاهو , صومعه نوراوانک که یکی از کلیساهای قدیمی ارمنستان است و دریاچه آرپی از معدود مکان های آبی در ارمنستان اشاره کرد. همچنین به صورت خلاصه می توانی به جاذبه های تفریحی و گردشگری دیگری در ارمنستان چون قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین , زوراتس کارر , دره آزات , تله کابین بال های تاتو , زاخکازور یا دره گل , کلیسای گغارت , کاسکاد یا بنای یادبود , ناحیه تاریخی گارنی و سایر جاذبه های کشور ارمنستان اشاره کرد. اگر قصد سفر و خرید تور ارمنستان را دارید حتما به سایت مسیر سبز سر بزنید تا از قیمت های لحظه ای سفر به این کشور اطلاع پیدا کنید.

آشنایی با برخی از شهر های ارمنستان

ازمنستان دارای 11 استان است که اکثر مردم در بیشتر شهر های این کشور مشغول کشاورزی می باشند. مهم ترین شهر در این کشور پایتخت آن است که بیشترین گردشگران را جذب خود کرده است اما برخی دیگر از شهر های ارمنستان نیز دارای جاذبه های توریستی زیبایی می باشد که در ادامه به معرفی چند شهر این کشور خواهیم پرداخت.

  • ایروان : اولین مقصد گردشگران معمولا پایتخت ارمنستان یعنی شهر ایروان می باشد. قطعه مرکزی این شهر میدان جمهوری نام دارد و جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی در این شهر وجود دارد.
  • گیومری : این شهر را می توان دومین شهر توریستی کشور ارمنستان دانست که مرکز استان شیراک است و در شمال غربی ارمنستان قرار دارد. این شهر قدمت تاریخی زیادی دارد و دومین شهر پرجمعیت در کشور ارمنستان است.
  • وانادزور : دیگر شهر بزرگ در ارمنستان وانادزور می باشد که شمال این کشور و استان لوری قرار دارد. یکی از جاذبه های گردشگری این شهر بدون شک موزه هنر های زیبای وانادزور می باشد.
  • شهر جرموک : اگر دنبال مناطقی برای آب درمانی هستید حتما به این شهر سفر کنید. شهر جرموک در زمینه گردشگری سلامت در ارمنستان معروف می باشد و گردشگران زیادی سالانه به این شهر سفر می کنند.
  • دوین : این شهر کاملا در طول زمان تخریب شده است اما شاید جالب باشد بدانید که پایتخت قدیم ارمنستان می باشد که خیلی از گردشگران از آن دیدن می کنند.

آب و هوای کشور ارمنستان

اگر قصد سفر به ارمنستان یا هر کجای دیگر را داشته باشین قطعا یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید آب و هوای آن منطقه است. کشور ارمنستان در منطقه ای کوهستانی قرار دارد که اکثرا دارای شب های خنکی می باشد. فصل بهار یکی از زیباترین زمان های ممکن برای سفر به این کشور می باشد که با فضای سر سبز و شکوفه درختان مواجه خواهید شد. در تابستان هوا کاملا گرم و مطبوع است که از بارش ها نیز کاسته می شود. در فصل پاییز دما کاهش می یابد و رفته رفته هوا سر می شود و همچنین در فصل زمستان دما به شدت کاهش می یابد و در قسمت های مرتفع‌ هوا کاملا سرد می شود. در هر صورت اگر تصمیم به سفر به این کشور را گرفتین ما تورهای مسافرتی ارمنستان موجود در سایت مسیر سبز را به شما پیشنهاد می دهیم. سخن پایانی دربار تور مسافرتی به ارمنستان صنعت گردشگری یکی از راه های مهم کسب درآمد برای ارمنستان می باشد به همین دلیل شرایط بسیار خوبی را سعی کرده اند تا برای توریست ها فراهم کنند. سفر به ارمنستان از دو راه زمینی و هوایی برای مردم ایران امکان پذیر می باشد. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید در کشور ارمنستان هیچ خط ساحلی وجود ندارد اما جاذبه های طبیعی بسیاری دیگر در این کشور وجود دارد. اگر قصد خرید تور مسافرتی ارمنستان را دارید پیشنهاد میکنیم به سایت مسیر سبز به نشانی https://www.masirsabz.net مراجعه نمایید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود