image_2021-09-22_13-55-43

آموزش و راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

تا به حال این سوال مهم را از خودتان پرسیدید که چطور می‌توانید مشتری‌هایتان را در هر جایی که زندگی می‌کنند، پیدا کنید؟ یا مثلاً تبلیغات پیامکی‌تان را به جای انبوه به صورت منطقه‌ای ارسال کنید تا بتوانید بازاریابی جزئی‌تر و هدفمندتری برای بیزینس و کسب‌وکارتان داشته باشید؟! ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای شاید پاسخ سوالتان باشد، پس بیایید بیشتر این روش را بررسی کنیم و به یک پاسخ مشخص برسیم. قبل از پاسخ به این سوال، ویدئوی ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای | اس ام اس تبلیغاتی منطقه ای | ملی پیامک را مشاهده کنید:

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

برای ارسال پیامک تبلیغات منطقه‌ ای باید با پنل ارسال پیامک، آشنا شویم. پنل ارسال اس ام اس نرم افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک انبوه و دریافت پاسخ مخاطب است، در واقع پنل شامل دو خط عمومی و اختصاصی می‌شود.

خط عمومی بین چندین کاربر مشترک است، یعنی قابلیت دریافت پاسخ مشتری را بعد از هر ارسال ندارد. این خطوط بیشتر برای اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود. در آن سو، خطوط اختصاصی تنها به یک کاربر تعلق دارد، در نتیجه امکان دریافت پاسخ مخاطب نیز برای خط اختصاصی تعریف شده است.

این خطوط چه عمومی و چه اختصاصی، با سرشماره‌های مختلفی مانند 1000، 3000، 2000 و …. در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که هر کدام اپراتور جداگانه‌ای دارند اما توسط شرکت‌های ارائه دهندۀ پنل‌های اس ام اسی مانند ملی پیامک ارائه می شوند.

ملی پیامک بر اساس دسترسی‌های متفاوت، مثلا ارائۀ خدمات وب‌سرویس یا امکان ارسال پیامک از روی نقشه، 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را طراحی کرده است. به این ترتیب هر کسب‌وکاری با هر میزان بودجه می‌تواند از تبلیغات پیامکی استفاده کند، در نتیجه خیلی فرقی ندارد که چقدر می‌خواهید برای بازاریابی و جذب مشتری هزینه کنید، در هر صورت می‌توانید از ارسال پیامک تبلیغاتی برای شناخته شدن و فروش بیشتر استفاده کنند.

ارسال پیامک منطقه ای چیست؟

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای یکی از مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌های پنل اس ام اس است. در واقع با این روش می‌توانید برای هر منطقه، محله یا حتی کوچه که می‌خواهید اس ام اس بفرستید. در این ویدئو راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای به صورت گام به گام ذکر شده است.

بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغات محله‌ای سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند، بیلبوردهای کوچک اجاره می‌کنند یا به دنبال استخدام فردی هستند که برایشان تراکت پخش کند! اما هیچ کدام این روش‌ها به اندازه نوشتن و آماده کردن یک متن تبلیغاتی جذاب و ارسال آن به محلۀ موردنظر جواب نمی‌دهد.

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای !

خب حالا مزایای این ارسال پیامک منطقه ای برای کسب‌وکارها چیست؟

در این قسمت خیلی خلاصه به قابلیت‌هایی اشاره می کنیم که با بهترین تعرفه، ارسال پیامک محله‌ای برایتان فراهم کرده است:

  • قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی محله‌ای در تمام شهرهای ایران
  • جذب مشتریان دائمی و وفادار از طریق اجرای تبلیغات در محلی خاص به صورت مداوم و برنامه‌ریزی‌شده
  • تقسیم بودجه تبلیغاتی برای شروع تبلیغات در مناطقی خاص و توسعه قدم به قدم ارسال پیامک در دیگر مناطق
  • ارسال پیامک‌های انبوه و کد تخفیف به صورت محله‌ای
  • اطلاع‌رسانی درباره ارسال رایگان در محله خودتان
  • ارسال رونمایی از محصولات خاص با قیمت بالا در تعدادی از محله‌ها

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتیخب در این قسمت نوبت این است که با نحوۀ ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ ای در محیط کاربری ملی پیامک آشنا شویم. برای این ارسال اول از همه باید از این شرکت پنل ارسال اس ام اس داشته باشید تا بتوانید از روی نقشه یا بر اساس 5 رقم اول کدپستی برای محله‌هایی که می‌خواهید، اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک از روی نقشه برای 17 شهر بزرگ ایران فراهم شده است. برای دیگر شهرها امکان ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کدپستی را فراهم شده، همچنین برای ارسال اس ام اس به تفکیک استان هم می‌توانید از ماژول منطقه هدفمند استفاده کنید که در ادامه هر سه روش را مفصل توضیح خواهیم داد.

پیامپ ، از روی نقشه اس ام اس بفرستید!

برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ ای از روی نقشه بعد از ورود به محیط کاربری پنل باید روی گزینه پیامپ کلیک کنید. در صفحه جدید که نقشه روی تهران تنظیم شده، اول باید شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از آپلود شدن نقشۀ شهر موردنظر، محله یا محله‌های منتخب را پیدا کنید و روی منطقه کلیک کنید. با انتخاب محله، می‌توانید تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل منطقه را ببنید و تصمیم بگیرید برای کدام یک اس ام اس بفرستید. البته برای هر دو نمی‌توانید به صورت همزمان ارسال داشته باشید و باید جداگانه اقدام کنید.

اما اگر شهر موردنظر در نقشه های پیامپ نباشد، از کدام روش باید استفاده کرد؟

ارسال پیامک منطقه ای از روی کدپستی

برای شهرهای کوچکتر که هنوز نقشه‌شان در سیستم پیامپ تعریف نشده است، همانطوری که گفتم می‌توانید بر اساس رنج کدپستی شروع به ارسال پیامک کنید. برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ ای بر اساس کدپستی اول از همه باید محله موردنظرتان را انتخاب کرده و بعد رنج کدپستی، یعنی 5 رقم اول را پیدا کنید. حالا که 5 رقم اول را پیدا کردید، وارد پنل شوید و ارسال کدپستی همراه اول یا ایرانسل را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب سرشماره، متن پیامک را بنویسید. عنوان را هم برای دسته‌بندی در قسمت ارسالی‌ها انتخاب کنید، سپس مطابق شکل زیر 5 رقم اول کدپستی محله موردنظرتان را بنویسید و سپس روی تائید بزنید تا پیامک بعد از تائید اپراتور برای کاربران ارسال شود.

منطقه هدفمند و ارسال پیامک منطقه ای

برای ارسال پیامک منطقه ای به تفکیک استان هم می‌توانید از قسمت منطقه هدفمند پنل ملی پیامک اقدام کنید.

البته این بانک شماره هنوز در حال آپلود شدن است و در حال حاضر شامل 17 زیر شاخه در استان البرز، 18 زیرشاخه در استان تهران و 11 زیر شاخه توابع استان، 20 زیر شاخه یزد و در نهایت 184 زیر شاخه در مشهد می‌شود!

تبلیغات منطقه‌ای را جدی بگیرید!

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ایارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای یکی از مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌های پنل ارسال پیامک است که برای تبلیغات هدفمند کسب‌وکارهای مختلف توصیه می‌شود. فرقی ندارد کسب‌وکار شما چیست یا چه کالا و خدماتی ارائه می‌دهید، در هر صورت می‌توانید به مناطق مختلف اس ام اس تبلیغاتی بفرستید، کسب‌وکارتان را معرفی کنید و دسترسی خیلی آسانی به مخاطبانی داشته باشید که با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند به مشتریان همیشگی‌تان تبدیل شوند. با یک اس ام اس مشتریان را در هر جایی که زندگی می‌کنند، پیدا کنید و با یک پیامک آن ها را ترغیب به خرید کالا یا خدماتتان کنید.

برای ثبت‌نام و دریافت فوری پنل ملی پیامک می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا با ارائه مدارک احراز هویت به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی فوراً پنل اختصاصی کسب و کارتان را داشته باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا تیم پشتیبانی فوراً به آن پاسخ دهیم.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود